Direktlänk till inlägg 21 november 2010

"I ett förhållande"

Av Banana - 21 november 2010 17:42

Nu är jag och Jan officiellt tillsammans. Känns bra och helt rätt. Han är nog den mest omtänksamma kille jag nånsin träffat. Till exempel var jag på sjukt dåligt humör igår pga av en tjej som trängde sig före i kön på pizzerian. Detta hängde sig kvar ännu när vi kom hem och dessutom hade jag riktigt ont i fötterna pga de nya skorna jag haft på mig hela kvällen. Sendrag de luxe. Och när jag var som mest vidrig och arg och gnällig så erbjöd han sig att ge mig fotmassage. <3


Annars börjar min jetlag ge sig nu äntligen. Skönt att man kan känna sig vaken och till och med pigg vissa stunder. Imorron tillbaka till jobbet igen.. Ny vecka, måndag, usch. Fattar inte att man hamnat i sitsen att ha ett jobb som man inte gillar. Trodde aldrig att man skulle bli en sån som sitter fast. Tur att det bara är tillfälligt iallafall och att man har nya möjligheter sen efter avslutad anställning. Då får man se vad som händer. Om jag hittar ett jobb här i stan eller måste flytta... Får se får se...


xoxo

 
 
Ingen bild

Skogstrollet

22 november 2010 23:57

Grattis tjejen! Hoppas du kommer att trivas med denna kille:)
Håller tummarna att du hittar ett jobb.... runt 150 mil (bilväg) nedåt;P haha!
Skriv mer om Japan:D Spännande!
Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Banana - 14 december 2010 16:40

Senaste tiden har varit ok om man drar det på ett snitt. Var hos läkaren förra veckan och mina värden var riktigt dåliga. Alltså har det känts som att allt är bara piss och jag har knappt orkat göra något alls i flera dagar.Jag blev sjukt deppig o ne...

Av Banana - 8 december 2010 21:14

Ja det är väl i stort sett vad jag sysslat med den senaste tiden. Jobbat och umgåtts med Jan. På lördag blev det dock inte så långt pass som det var tänkt. Skulle jobbat 12 timmar, men efter ungefär halva tiden lyckades jag med konststycket att knack...

Av Banana - 28 november 2010 14:43

Ja det kan man lugnt säga att jag är efter gårdagens slit. Men fasen vad roligt det var! Kom på mig själv med att gå omkring och småle när jag serverade julbordsgästerna. Efter avklarad middag placerade jag mig i närmsta bar för att stå där och langa...

Av Banana - 22 november 2010 19:27

Ja som tradition varje år kan jag ju inte låta bli att slita häcken av mig i år heller med att servera julbord. Säkert lika asjobbigt som alltid, men värt mödan i januari när lönen kommer:)   Och ja, jag saknar restaurang branschen (så galen är j...

Av Banana - 18 november 2010 12:51

Har kommit hem från Japan nu och det var riktigt roligt att vara där och uppleva allt nytt, vara med på brorsans bröllopsfest och att träffa brorsans fru familj igen. Lyckad resa kan man säga! Sitter på jobbet nu och kämpar mig igenom den 4e dagen av...

Ovido - Quiz & Flashcards