Alla inlägg under januari 2010

Av Banana - 8 januari 2010 16:38

Här är adressen till min nya blogg; http://flissen.blogg.se


Denna sida bara hakar upp sig, så nu byter jag. Ses på ny adress ;)

Av Banana - 7 januari 2010 22:18

Nu kan man lugnt säga att det är vinter! Hela vårt avlånga land lider när det råkar bli några minusgrader. Alla klagar! Gick hem från Linda för ca 2 timmar sen och jag kom på mig själv med att gå och mysa. Med frost på mösskanten och halsduken uppdragen över näsan kunde jag inte låta bli att le när jag såg stjärnorna gnistra som små eldflugor på himlen. Knappt en annan människa ute en sån kväll. Jag är och förblir en vintermänniska. När temperaturen kryper ner mot 30 grader vill jag ut. Ut och njuta av kylan som biter i kinderna. Det får mig att känna mig levande.

Av Banana - 4 januari 2010 10:37

Nu har jag inte bloggat på ett tag av 2 enkla anledningar. Jag har först och främst inte känt nåt behov av att uppdatera och sen har jag inte heller haft tid riktigt. Det är alltid nåt annat som ska göras...


Kom att tänka på en sak igår. Det var väldigt längesen jag kände mig lycklig och tillfreds i min tillvaro. Jag är antingen arg eller ledsen varje dag och jag gillar inte alls att jag blivit sån. Den största orsaken till detta skulle jag nog säga är staden jag bor i. Jag har bara blivit kvar här för länge och det känns verkligen som att det är dags att dra härifrån. Så nu gäller det bara för min grabb att hitta ett jobb så vi kan flytta.


Hur länge ska jag behöva vänta? Ska jag överhuvudtaget vänta längre? Jag menar, han kan ju komma ner när han hittat ett jobb... Ja jag vet inte. Det enda jag vet just nu är att jag är så jävla less!

Ovido - Quiz & Flashcards